برگشتم

.....................



برگشتم

با سلام پس ازگذشت سالها برگشتم فکرنکنم ازدوستان کسی باشه

یادش بخیررررررر اون موقعها22سالم بودم

 

اومدم دوباره شروع کنم 



نظرات شما عزیزان:

فرزین خدایی
ساعت19:23---20 خرداد 1393
مرسی داداش که سر زدی. وبلاپ شما هم خوب بود.
پاسخ:سلام داداش فرزین ممنون از حضورت تشکر


بچه آبی
ساعت21:39---18 فروردين 1393
س

کجایی محمد جان!!!؟؟؟؟
پاسخ:سلام داداش ارشیا این چند روز اینترنت نداشتم بیام به وبلاگم احوالت چطوره خوش می گذره


بچه آبی
ساعت15:34---11 فروردين 1393
سلام محمد جان

واقعا میخای برا همیشه بری !!؟؟؟

تنها راه ارتباطی بین منو تو همین وبلاگ بود.....

بیا ،‌بهم سر بزن...واقعا دلم برات تنگ میشه.....نرو.......جوابمو بده...حتما....وگرن ازت ناراحت میشم....
پاسخ:سلام داداش ارشیا گل اره داداش عزیز برای یه مدت طولانی معلوم نیست کی برگردم حتما بهت سر میزنم نگران نباش اگه می بینی من وبلاگمو بستم تو رو فراموش نکردم حتما بهت سر میزنم مطمئن باش داداش ارشیا خدا خیرت بده مواظب خودت باش التماس دعا


بچه آبی
ساعت15:32---11 فروردين 1393
سلام

هرچند دیر

اما عید رو بهت تبریک میگم

ان شالله سال خوبی داشته باشی
پاسخ: سلام داداش ارشیا خوبی انشاالله ببخشید دیر عیدو تبریک گفتم انشا الله تو و خونواده ی محترم سالی سرشار از خیر برکت شادی و سلامتی داشته باشید التماس دعا


خزر
ساعت13:05---7 فروردين 1393
سلام داداش محمد داداش اين حرفها رو نزن واسه چي ازت ناراحت باشم نه ناراحت نيستم به هيچ وج
دارم ميرم بيرون وقت باشه حرف ميزنيم باي
پاسخ:سلام داداش خزراین پیامو دوست نداشتم کسی بخونه بعداز4سال دارم تاییدمیکنم یعنی امروزکه1395/6/29هستش هیچ وقت بدی ازت ندیدم شایداون روزی که این جوابوبه من دادی من تغییرنکردم فقط نمیخواستم کسی بدونه به هرحال تاییدکردم شایدیه روزی خوندیش البته فکرنکنم دیگه بیای خداحفظت کنه درسته زیادنمیشناختمت ولی باهمه خوب بودی و مهربون


مسعود
ساعت1:30---1 فروردين 1393
عید از 3 کلمه ی زیبا تشکیل شده



ع:عزیزم



ی: یادت نره



د: دوستت دارم



سال نوتون مبارک و همه ی روز ها و



ایامتون عیدی !



به یادم باشین به یادتون هستم.....
پاسخ:سلام داداش مسعود عید شما هم مبارک انشا الله سالی پر برکت داشته باشی التماس دعا


مسعود
ساعت12:18---25 اسفند 1392
سلام.خسته نباشید.امیدوارم که حالتون خوب باشه. و همچنین سر حال باشین.غرض از مزاحمت میخواستم بگم که ما داریم یک پاتوق کوچولو با بچه ها درست میکنیم که هم بچه ها هفته ایی 1 بار همدیگه رو ببینن و هم از حال هم با خبر بشن و بتونیم فضا و جو مثبتی درست کنیم.ما تصمیم گرفتیم که روز های 2 شنبه ساعت 6 بعداز ظهر همه بیایم چت و همه با هم چت کنیم به این صورت که یک روم یا اتاق کنفرانس میسازیم و همه بچه ها با هم چت میکنیم اینطوری از تنهایی هم در میایم و همه بیشتر با هم آشنا میشیم. این ایمیل منه :



masoud.masoudi90@yahoo.com



خوشحال میشم ما رو لایق محبتاتون بدونین.



منتظرتونیم.



در ضمن یادم رفت بگم که همه بچه ها بچه های خودمون هستن.
پاسخ:سلام ممنون باشه میام


بچه آبی
ساعت2:14---23 اسفند 1392
سلام محمد

سه ساعت دیگه حرکت میکنم.....فقط اومدم باهات خدافظی کنم....

پیشاپیش تولدتم تبریک میگم....

خدافظ
پاسخ:سلام ارشیا خوشحالم داری میری پیش شهداء الان دیگه تو راهی از خداوند می خوام به سلامتی بری و برگردی ممنون برادر عزیز انشاء الله همیشه شادو سرزنده باشی در پناه خدا اسم مارو هم توی دعاهات یادت نره دعای خیر امام زمان پشت و پناهت التماس دعا


بچه آبي
ساعت13:19---21 اسفند 1392
س محمد

كجا؟

باز چي شده ؟

نرو......

واقعا دلم برات تنگ ميشه...

تازه 3 روز ديگه تولدته....

پيشاپيش بهت تبريك ميگم

يه خبر كه خيلي خوشحال ميشي : باورت نميشه ،‌ ميخام برم شلمچه...همين جمعه
پاسخ:سلام ارشیا خدارو شکر می کنم که داری میری دیدی شهدا دعوتت کردن همیشه از ته دلت یه چیزیو از خدا بخوای بهت میده ممنون ارشیا به خدا خیلی خوشحال شدم انشاء الله از شهر ما اولین معبرگاه رزمندگان اسلام رد بشی گچساران اولین خط ارتباطی با خوزستان کربلای ایران هستش خبر خوشی بود به من دادی خدا خیرت بده دوس دارم ببینمت ولی حیف نمیشه رسیدی به خاک پاک مناطق عملیاتی مارو هم دعا کن خیلی نیازمنده دعا هستم خیلی مواظب خودتو رفیقمون باش در پناه حق التماس دعا


GewGaw BoY
ساعت14:17---20 اسفند 1392
خب چه خبر?
پاسخ:سلام سلامتی خوبی رضا باورم نمیشد به این زودی بیای وبلاگم پی ام بزاری از تو چه خبر سرحالی اناشاالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط محمد در

و ساعت 1:51 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by boysnojavan ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




بســـــــم الله الـــــــــرحمن الرحیــــــم با سلام , و درود به پیشگاه عالم قدس امکان حضرت مهدی (عج) و همچنین نوجوانان عزیز ایران سربلند. به وبلاگ خودتتون خوش اومدید لطفا نظر یادتون نره




محمد




oyu
سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی
داداشی کوچولو می خوام زیر16
آقا وحید شگفتی پسران ( نکات تربیتی )
داداش مرتضی (گلبرگی از خنده)
آقا مهدی ( عسل وب )
داداش محب گل ( دوستی با خدا )
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به پایگاه طالاع رسانی نوجوانان ایران زمین و آدرس boysnojavan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






کلبه داداشی کوچولوهای نازنین خوشکل
پرواز به مقصد نور
بچه ابی
داداشی داریوش مهربونم(رویای عاشقانه)
پایگاه خبری تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت گاز گچساران
مداح نوجوان تهرانی محمد سمائی
یاس و نرگس
فروشگاه کودک و نوجوان
ثبت نام خادمین شهداء
مداحان نوجوان
رسانه مجازی کودک و نوجوان
قاریان نوجوان
کودکانه دردانه 12
روخوانی قرآن آنلاین
زیارت مجازی حرم امام رضا (ع)
کتابخانه نوجوانان
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

تمام لينکها







امروز یکشنبه 29 دی 1392 , امروز جمعه 4 بهمن 1392 , امروز دوشنبه 28 مرداد 1392 , امروز چهارشنبه 10 مهر 1392 , امروز شنبه 5 بهمن 1392 , امروز جمعه 25مرداد 1392 , امروز دوشنبه 8 مهر 1392 , امروز دوشنبه 1 مهر 1392 , امروز پنج شنبه 4 مهر 1392 , امروز جمعه 5 مهر 1392 , امروز جمعه 29 آذر 1392 , امروز سه شنبه 8 بهمن 1392 , امروز دوشنبه 7 بهمن 1392 , امروز یکشنبه 6 بهمن 1392 , امروز جمعه 25 مرداد 1392 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 113145
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1