حسین

.....................



حسین

 بی راهه مرو بهترین راه راهه حسین است.

نزدیکترین راه به الله حسین است.

برای سلامتی و ظهور امام زمان از ته دل سه دسته گل صلوات



نظرات شما عزیزان:

بچه آبی
ساعت0:02---6 اسفند 1392
س

منم دلم خیلی هوای جنوبو کرده - فعلن که هنوز مشخص نیست-ولی شاید رفتم -

اگه تو وبم اومده باشی ، مطلب ثابت وبم میدونی درباره چیه ...من تو نظراتش دلنوشته هامو نوشتم - دوستامم نوشتن- اگه مایل باشی ، میتونی بری و دلنوشته هاتو بنویسی -

اگه دوسداری بیا تو امتداد .....منم اونجا به اسم ارشیا هستم....

دوسدارم با هم بیشتر آشنا بشیم ، آیدی یاهو نمیدونم چیه...!!!!

ایمیل دارم ، نمیدونم ربط داره یا نه !!!

تو اهل کدوم استانی ؟ سنت چنده ؟ مجردی یا متاهل ؟ دانشگاهی یا مدرسه ؟ کدوم مقطع و چه رشته ای ؟
پاسخ:سلام ارشیا میام وبلاگت خصوصی میزارم برات تشکر که اومدی نظرتو گفتی التماس دعا


بچه آبی
ساعت0:59---4 اسفند 1392
س محمد جان

خیلی ناراحتم که داری میری.....

منم از فضای مجازی خوشم نمیاد .....ولی سرم تو لاک خودمه ......

فضای مجازی بد هم هست ، ولی خودت باید بدونی که داری کجا میری و با چه کسانی هم کلام میشی....

تو کار خودتو کن..... من نمیشناسمت ، ولی به نظرم پسر خیلی خوبی هستی ....

من به پیشنهاد دوستم ، عضو فیس نما شده بودم......و یکی از اشتباهام بود.....واقعا از فضاش بیزار بودم ...خیلی بی احترامی و....بود -

ازش دل کندم و اومدم بیرون

الان به پیشنهاد یه دوستم ، عصو امتداد شدم -- فضای خیلی خوبیه که فقط حرف های خوب خوب زده میشه....که این جمع بهم کمک میکنن و غیره...

دوسداری بیا اونجا عضو شده...

به نظرم ، به وبلاگت ادامه بده ، فقط بی حاشیه باش

ببخشید زیاد صحبت کردم

ممنون
پاسخ:سلام ارشیا خوبی خوبی از خودته ارشیا ممنون ارشیا من امروز عصری داشتم جواب پیامتو می نوشتم زیاد بود بدشانسی برقا رفت همش پاک شد خوش به حالت با شهدا انس می گیری امتداد خطی بی پایان تا ملکوت شهیدان من قبلنا میرفتم سایت امتداد ولی متاسفانه خیلی دوس دارم برم مناطق عملیاتی با شهدا در دل کنم ولی حیف که شرایط جور نمیشه چن سال پیش که رفتم مناطق عملیاتی راستش موقعی که رسیدم مناطق دیگه دوس نداشتم برگردم خیلی حالم گرفته بود وقتی رسیدم شهرمون به خونواده گفتم من یه بار دیگه باید برم تمام وجودم اونجا موند اینگاری که فقط جسمم اینجا بود تا یک ماه فکرم مشغول بود چیکار کنم چه جوری برم کاروانی نبود که باهاش برم من سر جمع دوبار بیشتر به مناطق عملیاتی رفتم بازم دوس دارم برم تا اخر ایام نوروز بمونم دوستای خوبی اونجا پیدا کنم ولی نمیشه رفت من تو شهری کوچیکی زندگی می کنم کاروانای مناطق هم برای افراد ازاد نیست که باهاشون برم وقتی نزدیک به بهار که میشه یاد مناطق میفتم و بوی شهدارو حس می کنم احساس می کنم که کنارم هستن خوشا به حال اونایی که امسال میرن مناطق عملیاتی در کلام اخر ( ارشیا من نگفتم که حتما می خوام برم گفتم شاید یه روزی برای همیشه رفتم ارشیا من هیچ وقت تو حاسیه نبودم و نیستم ولی حسم میگه تو از یه خانواده مذهبی هستی .میگم ایدی یاهو نداری با هم حرف بزنیم اگه مایل هستی ایدیتو بزار یا من برات بزارم با هم حرف بزنیم) در پناه حق التماس دعا


بچه آبی
ساعت0:01---3 اسفند 1392
س

چون من از رابطه یکطرفه خوشم نمیاد ، بهت گفتم

چون رابطه دوطرفه خیلی خوشم میاد

ممنون


پاسخ:سلام خوبی انشاء الله من نظر میزارم که البته بعضی وقتا آپ می کنم همیشه نمی تونم آپ کنم فقط ارشیا جان من شاید تا یه مدت دیگه شاید دیگه از مجازی رفتم برای همیشه واقعا 9 ماهه دارم آپ می کنم ولی دیگه خسته شدم خیلی دردا تو این دلم مونده وقتی میام مجازی همش میاد تو ذهنم آزارم میده (فقط یه حرف دیگه بگم من تو مجازی خیلی بی ادبی ها و بی احترامیها به من شد ولی به همون خداوندی خدا خودش من بخشیدم شاید به حرفایی که زدش یه روزی پشیمون شد ارشیا من بگم که واسه ی همین می خوام دیگه بزارم کنار مجازیو من همیشه به کوچیکتر و بزرگتر خودم احترام میزارم چون همه بندگان خدا هستیم هیچ وقت نباید به هم بی احترامی و بی ادبی کنیم فقط یه کلام آخر حرفم از خدا می خوام همه ی آدمارو به راه راست هدایت کنه به امید سربلندی ایران عزیزمون و ولایتمون که تا نفس آخر پشتیبانشم) ارشیا جواب من هیچ ربطی به نظرت نداشت ببخشید که یه کمی زیاد شد همیشه یادمان باشد کسی را از دست خودمون ناراحت نکنیم مواظب خودت باش یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امروز پنجشنبه 1 اسفند 1392,

نوشته شده توسط محمد در

و ساعت 1:43 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by boysnojavan ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




بســـــــم الله الـــــــــرحمن الرحیــــــم با سلام , و درود به پیشگاه عالم قدس امکان حضرت مهدی (عج) و همچنین نوجوانان عزیز ایران سربلند. به وبلاگ خودتتون خوش اومدید لطفا نظر یادتون نره




محمد




oyu
سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی
داداشی کوچولو می خوام زیر16
آقا وحید شگفتی پسران ( نکات تربیتی )
داداش مرتضی (گلبرگی از خنده)
آقا مهدی ( عسل وب )
داداش محب گل ( دوستی با خدا )
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به پایگاه طالاع رسانی نوجوانان ایران زمین و آدرس boysnojavan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






کلبه داداشی کوچولوهای نازنین خوشکل
پرواز به مقصد نور
بچه ابی
داداشی داریوش مهربونم(رویای عاشقانه)
پایگاه خبری تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت گاز گچساران
مداح نوجوان تهرانی محمد سمائی
یاس و نرگس
فروشگاه کودک و نوجوان
ثبت نام خادمین شهداء
مداحان نوجوان
رسانه مجازی کودک و نوجوان
قاریان نوجوان
کودکانه دردانه 12
روخوانی قرآن آنلاین
زیارت مجازی حرم امام رضا (ع)
کتابخانه نوجوانان
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

تمام لينکها







امروز یکشنبه 29 دی 1392 , امروز جمعه 4 بهمن 1392 , امروز دوشنبه 28 مرداد 1392 , امروز چهارشنبه 10 مهر 1392 , امروز شنبه 5 بهمن 1392 , امروز جمعه 25مرداد 1392 , امروز دوشنبه 8 مهر 1392 , امروز دوشنبه 1 مهر 1392 , امروز پنج شنبه 4 مهر 1392 , امروز جمعه 5 مهر 1392 , امروز جمعه 29 آذر 1392 , امروز سه شنبه 8 بهمن 1392 , امروز دوشنبه 7 بهمن 1392 , امروز یکشنبه 6 بهمن 1392 , امروز جمعه 25 مرداد 1392 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 113146
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1